Jobbigaste morgnarna nånsin

Ja, vad ska man säga, idag vart det en otroligt jobbig dag men den vart helt klart mkt bättre senare:P

Dagen började (för mig) klockan 00.30, som sagt så hade jag ju tänkt att se på Dukes of Hazzard igår kväll, men efter ett tag kände jag att jag absolut inte hade någon ust att se på den filmen så jag tänkte se ett avsnitt av v.mars istället(typ de enda jag gör:P) men jag när jag la mig ner för att sträckaut benen innan jag skulle gå och borsta tänderna men då måste jag ha somnat,
 
i vilket fall så vaknade jag och kollade på klockan 06.30 läste jag och jag brukar kliva upp kl.06.00 vilket gjorde att jag hade typ bara en halvtimme på mig innan bussen skulle gå så jag sprintade till duschen och duschade, de va jättejobbigt och jag kände att jag nästan skulle spy, så jäkla trött va jag, i alla fall så lyckades jag hålla mig vaken tills jag kom ut ur duschen, men när jag kom in i mitt rum igen så upptäckte jag att alla mina lampor va tända och tvn va igång, och jag hade då inte hätt igång den nyligen också hörde jag hur mamma och pappas tv var igång och dom är typ aldrig vakna förrän strax efter jag gått ner för att äta frukost så då kolla jag på tvklockan och då var den ju bara 00.30 och inte 06.30 så då kastade jag mig i sängen igen, fatta jag vaknade klockan 00.30 och va helt säker på att den va06.30, sen så vaknade jag säkert ytterligare tio gånger helt säker på att jag missat bussen, så när jag väl skulle iväg hade jag ingen ork kvar trots att jag sov längre inatt än jag gjort på åtminstone ett år...usch fy och blä!!

Sen när jag väl kom på skolan va jag fortfarande så otroligt trött att jag mådde super illa och dessutom hade jag jätte ont i huvet vilket gjorde dagen helt pissig, tur att det bara var en halvdag annars hade jag nog farit hem ändå...

När jag sen kom hem så lovade jag pappa att hjälpa till med att lasta av ve'en av släpvagnen och de gjorde jag med, och då vart de lite svettigt och så fick jag frisk luft och huvudvärken hade redan försvunnit så då vart jag lite piggare, sen så tog jag en dusch och då vart jag ännu piggare och dessutom vart de lite kul för Elina hade köpt en hårprodukt till mig i övik som hon kom förbi med i dag så då fick jag chans att testa den, och den va kanon bra, helt annorlunda jämfört med min gamla, jag tyckte man fick väldigt lite för pengarna, men av de här gegget behövde man inte ha speciellt mkt för de vart lite mousse aktigt när man fluffa upp det och sen så torkade det riktigt så de vart igne fett hår av denna, helt perfect:P
TACK ELINA!!

playboll heter den och är från L'Oreal

efter att jag dushat och stylat håret i en handvändning så skulle vi fara och handla o dom där nere stod och stampa i fastun så jag fick kasta på mig en outfit och då vart de en så kallad "RANGER GOES SOFT" och för er som inte vet vem de är så är Ranger en karaktär i böckerna jag håller på att läsa och han klär sig bara i svart:P ni ser ju min viningsbild..haha

Sen hände inge mer än att jag åt världens gosate hempizza, Godnatt på er, imorrn blire skojter med en massa roligt folk, kl 12 denna gån som tur är...

Natt xoxo♥

Kommentarer
Postat av: Julia

åh, en såndär har jag fast grön! Jagvet, gud jag längtar till lovet:)

2009-02-21 @ 11:21:05
URL: http://jagochjulia.blogg.se/
Postat av: fanny

svar: de fattar jag väl! men vi har ingen teven hemma som jag kan ta eftersom vi ha bara våran tv i vardagsrummet :b och min tv jag hade förut sålde jag :b så, jag har ingen :9

2009-02-21 @ 14:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0