1 Feb -09

Ja, tack allahopa för en trevlig kväll igår, alla som var där alltså :P För er som inte var där så kollade vi på National Treasure 2 som är en av mina favorit filmer, fast den va inge riktigt bra igår,(vet ej varför)ochsen så satt vich spelade GTA som jag äge ut alla med!! hah... nej i sanningens namn så va jag faktiskt sämst men jag kastade mig faktiskt aldrig ur bilen när den gick i 200knyck över en bro,som en viss mlaclom gjordeilket borde ge mej ett plus poäng:)

Idag vart de en del gjort ändå, jag pantade/lämnade in bukara och flaskorna från nyår och så har jag plockatndan julen på mitt rum(bättre sent än aldrig) och så nu ska jag fixa klart min blogg till att börja med och sen gå på bio förhoppningsvis med Hanna :D

just ja, idag var jag ut med päronen och gick en sväng, och tusan vad jag älskar vintern(om de bara inte vore så himla kallt) och Cita var så klart med↓

Mamma och Pappa...
 
...hela familjen utom jag (och syster då men hon var inte med)..

...och såklart jag, med solen och tårar i ögonen för att de var så jävla kallt (sen frös dom och då sved det ännu värre och då fick jag ännu mer tårar i ögonen och då gjorde de ännu ondare...en riktigt ondskefull cirkel)...

Hej då, xo♥

Kommentarer
Postat av: jimmie

sv. men jag tycker om att prata om mig själv i tredjeperson, för jag känner mig inte så ensam då :)

2009-02-01 @ 19:50:03
URL: http://jimmiebystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0