Studio 6 on the sunset strip

Ja har absolut ingenting spännande att berätta, jag önskar verkligen att jag bott i nån stad för då hade man kunnat tipsa om nå plagg i alla fall, men alla kataloger och internet har jag typ letat igenom tvåhundra gånger och inte hittar jag nåt som man skulle ha råd att köpa,
Idag vart det inte mkt gjort, de vart ju inge gym för de hade ja ju redan bestämt,, och inge sytt vart de heller, ör ja sakna inspiration, därmot så laddade jag ner en trial version av en musikstudio, typ FL studio 8 hette det och de va skitkul o inte så jäkla avancerat men då vare ju bara det att de inte funka att spara låtar man gör så ja vart tvungen att spara den om mp3fil och då kan jag ju inte göra nå mer med den, och de vart bara basgången gjord så de va lite synd men jäkligt kul, de blir nog så att jag köper ett riktigt program när jag jobbat i sommar, de va inte så himla dyrt, typ 400spänn:P

aja, nu ska jag ner och ta en kopp te och vara lite social med familjen för nu ha jag sutti på rummet i nå timmar:P

Vi hörs, kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0