Hemligheternas revolution mot hjärnbarken, usch vad jobbigt

hej alla hopa, idag är det en sånhär hemsk dag då man känner att man inte har nån ork alls, med ork syftar jag inte på fysisk kondition utan på mitt mentala plan, det är en sån här dag då det känns som om jag inte orkar hålla på mina egna hemligheter längre, all hemligheter som jag själv känner och vet men som aldrig skulle tordas berätta för nån, jag va och fika med erica och hanna idag, o jag hade sån lust att bara berätta precis allt jag vet och hört för de är så jobbigt, bara därför var det nästan skönt att komma hem, trots att jag tycker det är väldigt roligt att vara med er tjejer, men det är mina psykiska bariärer som håller på att brista, om jag skulle ha berättat det för nån nu, vet jag inte ens om jag skulle kunna hålla tårarna inne, så mentalt svag är jag just nu :/ längtar efter allt och alla, tills dess att skolan är avklarad, för då ska jag till U.S.A har jag bestämt, och förhoppningsvis är jag då redo att avslöja alla galna saker smo jag vill berätta för då är det så länge sen allt hände att jag skulle kunna skratta åt alltihop förhoppningvis...

Nej usch, nu vart de jobbigt igen, men de är inte depressionen som fallit in, de är beslutsångest, livsavgörande beslutsångest, nej ucsh och fy:)

Som sagt, idag va man med världens bästa tjejer en stund... det började med att hanna ringde typ halvtolv och råkade väcka mig, jag var ju tvungen att sova igen förgående natt så att de va väl inge att sova till halvtolv, just ja, skoterutflykten vart inställd så jag var inte försenad lr nåt utan hanna undra bara om jag ville följa hon och Erica på bageriet viket jag gjorde, de va ändå för kallt för att åka skoter så de vart kanon:P
I alla fall så satt vi länge och fikade, först vart det frukost(för min del) en toast med kyckling philadelfiaost, pesto och nåt med, vad det nu va:P till frukosten vart det även en cola till lilla nyttiga jag:P sen efter att ha suttit och snackat en bra stund(så jag glömde äta) så gick vi vidare till  efterrätt på frukosten, de vart en rätt bra chailatte och en potatisbakelse, potatisbakelsen bara för att jag lskar marsipan och chailatte för att de är så himla gott, men de va första gången erica gjorde såna så de vart inte som på subben men helt godkänt, och nu vet hon hur hon ska göra dom hädanefter:P så vi lärde oss nånting idag också,

Sen så fick vi för oss att vara nyttiga, så vi gick upp till slalombacken och tog en festis och pratade lite med folk , supersocial som jag är...haha, sa typ bara tre ord tro jag, fast inte på vägen upp då för jag var rädd att bariären skulle brista om de vart tyst, och där tog vi även en festis, sen så bar de av hemmåt runt tre och förbi hannas hus för att hämta en matlagningsplanka till moströms och sedan på ica och sen hem till erica, där vi satt och prata lite och kolla på balklänningar med elina:P

Sen for jag hem och nu sitter jag här:D nu ska jag gå ner och göra youghurt glassen som jag skulle göra för typ en vecka sen och sen ska vi nog äta, omjag får bestämma, ikväll blire elefantöra, beasås och pommes, MUMS
och senare ikväll, närmare bestämt klockan 18.00 ska man till jimmie och se på film med gänget, fast viktor är ju inte med, just ja, klockan är typ halv sex och mamma och pappa har inte börjat med maten än så jag får se om jag hinner se sista 10min av filmen eller hur de blir, annars blire kanske en hemma kväll:P

See ya. xoxo♥

Kommentarer
Postat av: sara

rasmus, jag hoppas att du vet att det bara är att ringa om det är något. Vadsomhelst, alltså. För jag tycker faktiskt att vi känner varandra så pass bra nu, och jag litar så starkt på dig och jag hoppas att du känner likadant. Och jag tror nog bara att erica och hanna skulle bli lättade om du öppnade dig för dem. Det skulle jag också bli! Det är asjobbigt att sitta här uppe och känna att man inte kan göra någonting åt ingenting, om du förstår vad jag menar..



Men så att du vet så kommer jag till junsele på lördag! Och då hoppas jag fan på ett trevligt välkomnande av mina finaste vänner :)

2009-02-22 @ 12:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0