Tisdag 3e Februari

Ännu en dag har gått och jag har inget intressant att rapportera, lr ja...engelska skrivningen idag gick jätte bra tycker jag fast jag skrev möjligt lite för långt mot vad som var rekomenderat, vi skulle skriva om vår favorit film och jag skrev ju självklart om Australia som är en väldigt lång film vilket gjorde att uppsatsen fick närmare 800ord ist. för de 350-400som var sagt... men men, vad gör man...jag skrev faktiskt bara det allra viktigasteXP

När jag kom hem så for jag på gymmet direkt efter maten, men de vart bara ett kort pass för jag va inte på humör och sedan dess har jag pluggat Fysik som jag tror att jag kan nu, men ska plugga lite imorrn på matten också... så nu kan jag fysiken tror jag...btw, så har jag fått min gamla dröm och nya backupplan splittrad...jag hade ju tänkt att bli arkitekt om de inte blev nå inom musiken men nu verkar det omöjligt då man måste ha 19,7 i medel för att komma in och så måste man ha 5 meritpoäng, medan jag bara har fyra vilket är riktigt surt, så jag tror jag sätter mig ner och gråter snart... i alla fall tills jag somnar,

 Just ja, medan jag *pluggade så kollade jag på en film på sexan Accepted hette den med Justin Long och Blake Lively(Serena i GG) den var faktiskt ganska bra ändå men de va väl bara för att man inte förväntade sig minsta lilla av den, men helt okey var den i alla fall...handlade om nå ungdomar som startade ett eget college, de är verkligen nåt jag skulle haka på på en gång om jag fick chansen:P

nej nu måste jag sova, annars lär de inte gå bra imorrn på fysiken, God Natt<3

Kommentarer
Postat av: jimmie

svar. Tack :) ja det tyck jag med, den sätter lite färg på tillvaron ;D

2009-02-04 @ 14:20:04
URL: http://jimmiebystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0