usch

Idag är en piss jävla cp dag, själva skoldagen i sej va väl inte så farlig idrott på morron och håltimme mitt i dan så man han läsaklart världens bästa bokseria, bara en bok kvar nu..än så läge i alla fall:P sen så när jag väl kom hem så fick jag ett mail om att v.mars boxen är skickad så den komma typ imorrn, eller om jag har otur i övermorrn men skit the same, den komma i alla fall... jaja nu till de dåliga, franks prov imorrn...vilket jag faktiskt har pluggat inför vilket är rätt ovanligt, men de gick inte alls bra för de kändes rätt ok, men idag började jag med att gå igenom allt ihop, men absolut ingenting har fastnat, ja ge faan upp med allt jävla skolgrejs snart, jag ska bli uteliggare pukt slut, nej nu sitter jga och ser på veronica och ska aldeles strax sova, g'natt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0