Uppdate på hela dagen 2/2 -08

Jag upptäckte att jag nog missat en del detaljer i tidigare inlägg... i alla fall imorse så hade jag mina svarta Nudie Jeans, Svart Cardigan från JK -JNS, pike och slipover från H&M... tredje gången på 3år som jag använder slipovern, de e faan hemskt att jag fortfarande kan ha den...

Sen vare ju om OCAD och AutoCAD... så här ligger det till, jag går TEKNIK och snart med inriktning Design på gymnasiet och då har vi ett ämne som kallas CADteknik där vi lär oss att rita/skissa/designa saker och hus m.m. med hjälp av datorn och i AutoCAD så ritar man hus och designar saker i 2d men i OCAD så ritar man kartor vilket är det absolut tråkigaste som finns, som tur är vart jag klar med OCAD idag så nästa gång blire AutoCAD... så nu vet ni vadjag pratar om:P

Vi hörs senare ikväll, nu ska jag plugga lite Fysik för vi har typ skrivning i de på onsdag och i alla andra ämnen, imorrn och nästa vecka:P

See ya♥

PS. Jag lovar att jag ska fixa in blogg alldeles snart Falk, men jag har inte riktigt tid förrän på onsdag och dessutom så har mitt tangentbord lagt av så jag måste fixa de först, så jäkla drygt att sitta på lapens tgntbord för de e så litet:P .DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0