Trerätters på lördag, med grymt sällskap!!

Hej igen, nu kommer en snabb titt på menyn som kommer på lördag, då vi ska ha typ"tjejmidda" fast jag ska va med... de kan se ut som om jag hade värsta restaurangen ibland, men de har jag verkligen inte, tycker bara om att äta gott:P

Till förrätt blir det en enkel toast skagen

Huvudrätten blir helstekt fläskfilé med hemmagjord beasås och hempommes

och efterrätten blir typiskt mig, en marängtårta med mintchoklad:P

Btw så är mina tårtor så mkt snyggare, oc säkert godare med:P

Hej då o go'natt
, jag lova att de komma bilder från kpmmande lörda sen :D

Kommentarer
Postat av: en glad fanny

ÅÅÅH, JAG LÄNGTAR TILL LÖRDAG!

2009-02-27 @ 09:59:09
Postat av: sara

åååh, men jag med! Du är bäst, rasmus :) <3

2009-02-27 @ 13:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0