Torsdag 5e Februari

idag har absolut ingenting roligt, intressant eller tråkigt som är värt att berätta hänt... i alla fall så har jag förberett mig inför morgondagens tävling/skrivning genom att läsa på lite om FNs arbete för att hjälpa barn i tredjevärlden, jag tror inte de komma gå nå bra i tävlingen men man kan ju alltid hoppas, för jag skulle verkligen vilja vinna en resa till New York skulle bli så otroligt sjukt glad om det hände, har ju typ alltid så länge jag kan minnas vilja farit till NY...

Så imorrn komma jag helt enkelt inte att åka tidiga bussen hem som vanligt utan stanna till halv fyra(fast bussen går ju inte förrän15.50 så...) i alla fall så när man kommer hem åker de in nån bra cd med fest musik in i stereon så att man kan värma upp för dansen, men de känns verkligen inte som om ja komma ha nån ork som de är just nu, men de brukar alltid bli bättre med ENERGI musik, glad musik:P

Vi syns väl imorrn alla glada, nedan komma en utmaning, hatar dessa grejor men vaddå, nån gång ibland ska de väl göra :D hörs!

just ja, jag vart utmanad av både Bekka och av Linn...

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 (eller minst 4) personer som du utmanar.

1. Min största ovana är att även om jag gjort världens miss
    när jag köpt nåt elle liknande så måste jag alltid peppa
    mig själv så tillslut är jag liksförbaskat jättenöjd med
    inköpet trots att jag efter en månad ångrar att jag inte
    lämna tillbaka saken :P

2. Det värsta jag vet är att plugga(gör de inte spec ofta heller)
    jag tror de är därför jag utvecklat denna superpower att jag
    har väldigt lätt att lära mig, de måste vara så lr?

3. Har typ fel på blodcirkulationen så jag lider av ständigt
    iskalla fötter, vilket jag hatar, spec när man ska försöka
    sova med dessa isbitar, usch!

4. Frågar ständigt va? även om jag hörde precis vad
    personen sa, kan tyvärr inte hjälpa det...

5.Hör otroligt dåligt, därav vanan att säga va:D

6. Är ständigt på jätte bra, eller otroligt deppigt humör,
    nästan aldrig mitt emellan, ja de vore i så fall när jag är
    trött, då känner jag inte alls.

7. Kan låta väldigt jävla gay ibland, men är inte alls lagd åt de
    hållet, jag är som dom säger Metrosexuell, de är i alla fall
    va jag tror om mig själv ibland...ne men man säger ju att
    man blir som man umgås, HALLÅ...bara tjejer;)

8. jag är rätt jävla vig och smidig när jag vill, men kan också
    konsten att koppla bort detta totalt och vara otroligt klumpig
    ...haha

Nästan bara dåliga saker, men ja försökte ta sånt som inte är så jäkla klart för folk, som endel kan ha fått fel uppfattning om, ha :d

Jag utmanar:
Erica
Falk
Jimmie
Sara
Fanny

sen är typ alla andra jag vet har blogg redan utmanade, vilket är anledningen till att ja hatar detta:P

Kommentarer
Postat av: Jimmie

meen, jag vet inte om jag orkar göra en sån lista. jag brukar inte tycka om dom :P

2009-02-06 @ 11:46:21
URL: http://jimmiebystrom.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Faan det märks ju att vi är släkt.. Läskigt, lämnar aldrig tillbaka grejer fast jag vill, mina fötter är ju likadana som dina.. Raggsocker äger ;) och säger också jämnt va?`.. läskigt ^^

2009-02-07 @ 22:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0