tors 19 februari 2009

Hej på er, just nu sitter jag och kollar på v.mars efter en väldigt, väldigt, väldigt, VÄLDIGT långdragen dag på skolan, de enda som hände va typ att vi var och såg på en pjäs som estet tvåorna och treorna satt upp, den var faktiskt rätt bra gjord, men väldigt stark och otrlogit hemsk, så de va inte riktigt min stil,smak men den va bra gjord:P

Har tyvär inget mer att berätta, de va en riktigt tråkig dag, hade hoppats på att gymma nu för viktor skulle tydligen dit, men de verkar som om de blivit inställt så då orkar inte jag heller gå dit så de vart en hemma kväll, enda dilemmat nu är om jag ska se på ytterligare ett avsnitt av v.mars eller om jag kanske ska se dukes of hazzard, vi får se...

hejrå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0