Tillägg: I'm back...

glömde bort en ganska rolig sak, imorse kände jag inte för att ha nå kläder alls nästan, jag börjar bli lite less när de gäller min garderob, i alla fall så längst in på översta hyllan så hitta jag ett par skitgamla jeans, dom e typ 4 år gamla och dom passa!! helt sjukt att jag inte växt sen dess, fula som stryk va dom i alla fall, men dom hade lite stretch och finns de nå skönare att ha på sig?? svar nej, knappas...ja ok. pyjamasbyxor men i alla fall så gick jag runt med dessa tok konstlat urtvättade urfula jeans hela dan och skrattade åt mig själv när ja gick förbi nån spegel, så kul hade jag idag XP

Nej nu sk jag se klart på Chuck sen så blire natti natti, så

Natti Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0