The wheels on the buss goes round and round...or not:/!

Lite halvt irriterad vart man imorse när man klev på bussen och upptäckteatt man glömt mobilen, jag känner mig verkligen naken utan den...o ingen musik:( sen vart de ju inge bättre av att bussen började krångla när vi kom till sollefteå så att biten genom stan tog typ 20minuter... 
 
i alla fall så vart de bättre sedan för trots att jag knappt hade pluggat nå så gick de hur bra som helst...typ fullpott kändes det som, efter att jag checkat med Rebecca att vi hade samma svar på nåra uppgifter...ni förstår att fysiken är ju ren matte, vilket är jäkligt surt men samtidigt lättsamt:p

Sen vart de surt igen, på vägen hem...typ strax efter att vi farit förbi turistvägsnerfarten när man är  väg från sollefteå till junsele så la växellådan av(tror jag)och bussn gick i typ 40km/h till uppfarten av turist vägen...där fick vi byta buss så vi va inte hemma förrän 25över5 istället för 5i5...

Då var jag så jäkla less och trött att jag inte palla sången ikväll så nu sitter jag hemma och gör ingenting istället, lr ja jo ja bloggar ju:P

De va min dag..just ja, nu sitter jag och kollar på Simpsons och de e precis samma avsnitt som jag såg på Rebeccas Ipod igår :p lite kul sammanträffande...nej hejdå, vi hörs snart♥

Kommentarer
Postat av: Bekka

Haha, vad coolt! Du ser, jag har bra simpsons avsnitt på ipoden ;)

2009-02-09 @ 12:47:09
URL: http://bekkabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0