The first perfect Monday...

Februari måndag, och helt underbar...jag fick faktiskt saker gjorda, nästan:P

Dan började ju bra i alla fall med att vakna utan problem till första ringningen på mobben och tittade ut i solen som sken rakt i ögonen, jag fullkomligt älskar att vakna med solen i nacken och att man får den i ansiktet när man ska stänga av mobilen, fast de skulle inte vara lika mysigt om man försökte titta, men de gör jag ju inte efterom jag vet vart solen är...haha
Sen fortsatte det med att jag läste massor i min bok, lean mean thirteen, som jag också fullkomligt älskar, sen så vart de nåra rätt lättsamma lektioner, måste bara nämna det att musik gör underverk när det gäller lektioner...dom fullkomligen flyger iväg:P
När jag väl kom hem hade mamma redan lagat mat, hon hade gjort makaronpudding, som jg fllkommligenälskar när jag har en fullkomligen underbar dag, sen så gick jag upp och städade rummet som gick av bara farten för de va nödvändigt för jag väntade på att Hanna och Erica skulle komma och fika och plugga Matte och mitt rum såg förjävligt ut men nu är det jätte mysigt, måste bara damsuga imorrn så de inte är så mkt socker på golvet(orkar inte förklara) ... jaja, sen så börja jag att baka ihop en ananaspaj för de hade jag lovt hanna och erica, men jag hade inge smr så den vart inte klar förrän dom kom för erica hade handlat de åt mig, så medan jag gjorde klart pajen började dom med matten vilket gick rätt bra tillsslut tror jag, pajen vart inge vidare men teet och sällskapet var fullkomligt underbart gott/bäst :P önskar nästan alla dagar var som denna:P

Vi hörs imorrn,

ps, ja brukar som oftast kolla upp vare är för bloggare som blivit veckans blogg på blogg.se och förra veckan vare en blogg som jag fullkomligt förälskade mig i, http://hannaojohn.blogg.se/ de är två otroligt snygga personer som skriver denna fullkomligt underbara bloggom deras livi Montpellier, helt sjukt att folk kan ha så fullkomligt tillsynes perfecta liv, sånt liv ska jag också ha om nåra år ds.

Love you all(and by all i refer to you all reader, but i especially mean Erica och Hanna!!), bt, dagens ord: Fullkomligt

G'natt o sov gott♥

Kommentarer
Postat av: sara

ja, det måste du absolut! Det skulle vara hur roligt som helst :D

Hehe nä alltså, han är från Iran så Abtin är hans förnamn :P

2009-02-17 @ 07:35:13
Postat av: fanyyy

svar: jaa, jag betlar busskortet själv på stadsbussarna, 270kr i månaden får man åka vars man vill, och eftersom jag bo på frösön och min skola ligger på i5 är det itne så lockande att gå över frösöbron på morgnarna så då köper man ett busskort ;p

2009-02-17 @ 09:51:32
Postat av: hanna

haha ;s med betoning på "tillslut" så gick matten bra... matte är inte min starka sida. O_o . Jag tyckte ananaspajen va god, och chokladen va godare än teet :) :P

2009-02-17 @ 19:12:17
Postat av: E. Riley Page

Ja men det där slottet verkar vara ett måste. Hihi tack:}

2009-02-17 @ 20:09:14
URL: http://cyanatra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0