svagt MVG på schemat.

Idag är jag måttligt uppåt, varken glad eller ledsen menar jag.

Ni förstår att som förutspått gick franskan inte speciellt bra, tror jag klarar g men de är nog inge mer, de bästa med alltihopa är att de i alla fall är bortgjort så jag slipper skiten på ett tag,

sen så kommer matten, som sagt så har jag allvarligt övervägt att byta linje om jag inte fick MVG i matte, jag vet vad ni säger att jag har höga krav på mig själv, men de är snarare tvärt om, jag kände helt enkelt så att om jag sumpar min chans att få de betyg som krävs för att bli arkitekt så kan jag lika gärna gå en roligare och lättsammare linjen, men men, så här gick betygssamtalet:
Matte läraren Bo  sa först hur de hade gått på nationella, där jag hade (?)g poäng och 25vg poäng, vilket innebar att poäng messigt så klarade jag mvg nivån galant som låg på bara 19vg poäng, men så are ju de med mvg kvaliteterna, de var knappt att jag fick ihop dom fem som behövdes, han skulle snarare ha satt typ 4,75 men de gick ju inte så han satte 5 ändå vilket ledde till MVG på nationella, då vare bara förra provet kvar och då hade jag ett poäng ifrån mvg nivån, så de va ju lite sämre men då sa han det att jag visade ju att jag kunde det här genom att jobba väldigt självständigt och han trodde att jag hade varit lite slapp och inte gjort mitt bästa på det provet så i betyg på hela kursen satte han ändå MVG, JAG VART ÖVERLYCKLIG, fast ändå inte, men jag glömde i alla fall totalt bort franskan vilket var positivt så nu är jag så här halvglad och förvirrad, men de blir inge byte av program i alla fall:P

HÖRS!!

Kommentarer
Postat av: fanny

som jag då!är överlycklig att jag har gjort klart matte a kursen nu (den enda i klassen) och fick VG! jag fick VG! fick knappt vg på ett matte prov från 7- till 9:an! jag är smartare än nu än jag någonsin varit. så nu ska jag börja på matte b så jag är klar med den tills jullovet på ht -09 :)

2009-02-18 @ 12:46:57
URL: http://fannyannamariaeriksson.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, nice med det betyget:P men måste säga att jag tappade tråden ganska fort..

2009-02-19 @ 18:20:15
URL: http://hejaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0