Söndag morgon utan nå planer

God morgon alla ni helgsovare, ni andra får man väl säga god dag till:P

Denna morgon vaknade man runt tio snåret med hjälp av en stor varm ångande kopp av världens godaste pyramidte, nämligen Tahiti jag lär väl vara pank snart om jag ska fortsätta att dricka det så här ofta, men i alla fall så snöar det som bara tusan fortfarande, de ha väl snart snöat en 20-30cm...helt sjukt, mitt i Februari..haha... det blir inte nåt gym idag bestämde jag mig för, pga all snö för de bli så bökigt att ta sig in, bilen gick inge vidare bra på oplogad väg nämligen.
Jag hoppas så evinnerligt att de ska vara samma väder imorrn så att bussen inte kan köra så man slipper skolan:D

Idag blir det nog inte mycketgjort, ja ska införskaffa lite ny fräsh musik hade jag tänkt, och sen kanske fortsätta sy om jag orkar och har nå material, annars kanske man ska hälsa på mor och farföräldrarna och lämna tillbaka nå stickor som man lånat...också BORDE man ju plugga också, men de är aldrig nåt måste så de bli oftast inte av...

Just de ja, sa jag att mallarna jag gjorde igår vart lite för bra, snaka om perfrekt passform, synd bara att de vart för tight för en hood, men en väst kan de mkt väl bli av den,
nej nu ska jag gå och ta en dusch sen så får vi se va som händer.

Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

felåt ralle:(

ska tvingamig på dansen nästa gång,i promise!

2009-02-08 @ 14:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0