Söndag 22/2 -09

hej, idag äre en sån där händelselös dag...inte mej emot, men bara så ni vet:P Jag ha vare en sväng på gymmet(finally) så nu ska jag nog komma in i rytmen igen, de är ju trots allt riktigt skönt med en workout, nu SKA jag gå och göra glass, sen så bär det av till kyrkan där man ska sjunga, inge pepp på de just nu, skulle helst vilja ligga och kolla på v.mars, men,men...jag har i alla fall sovit ut nu i två dar och imorrn börjar skolan igen, och de är väl allt som är på
tur att de bara är en vecka kvar innan lovet, lr snarare 5 dar(känns mkt mindre än en skolvecka) ...

Just ja, för er som är sugna på å studera utomlands så hitta jag en jätte bra site där man skriver in vart man vill studera, vad man har för betyg m.m och så kollar dom upp åt en vilka stipendier man kan söka:P skitbra sätt att slippa betala så mkt:D

Hej på er så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0