slapp torsdag

Idag vart de ett tidigt avslut på dagen, kom hem strax före två med tidiga bussen, så oootroligt skönt:P har suttit vid datorn nu ett tag och nu ska jag kolla på  v.mars som är en kick ass serie och förut på bussen idag börja jag läsa den trettonde boken av j.evanovich som är nästan lika bra, fast lite svår att fatta för den ä på engelska för den ha inte kommit ut på svenska än, men de går:P

efter ja ha sett nå avsnitt av v.mars ska jag nog sitta lite me studion och krångla, sen så blire gym och sen tro jag att jag ska sova:P

Ingenting intressant hände tidigare idag, inte ens nå lektioner, bara matte nationella vilket gick rätt jäkla awsome... o, ja just ja, jag hittade tyg till tröjan i stan idag så den blir nog av ändå, ne nu vet ja inte vad jag ska skriva om så hej så länge:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0