Ons. 11februari -09

Hej hej allahopa, idag blire bara ett kort inlägg för nu ska jag sova, i alla fall så har jag nu pluggat klart matten och kan allting tror jag, i alla fall de mesta så de ska nog gå bra imorrn, Jag var även på förstamötet inför ungdomsjubileumet på junsele if i maj och de gick ganska bra, jag tror de komma bli ganska bra, vi får väl se vad som händer:P

Och nu till de som gjorde min dag lite extra jättebra, idag hittade äntligen min v.mars säs1 box hem(den ha vari utlånad typ 2v bara men ändå) så ja ska nog somna till ett avsnitt:P och dessutom så kom mina böcker så imorrn blire läsa av på bussen J.Evanovich och V.mars, je t'aime!!!<3

God natt på er :D

ps. fanny om du hade haft g i svenska så hade du vetat att valfria torrvaror betyder att man får ta precis vad man vill, man kan ta enbart rispuffar om man vill, dessutom så står t.ex. för till exempel alltså var nötterna bara ett förslag, alltså de är müslin jag talar om för er som inte fattar...och kom ihåg, ju mer honung desto bättre och godare, honungen är viktigast.
Hej.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

bara så inte julia påpekar detta seenare så heter det je l'aime och inte t'aime

2009-02-11 @ 23:47:35
URL: http://rasmusj.blogg.se/
Postat av: fannyy

jag såg det sen raasmus, faktiskt! jag hurry-igenom inlägget, hade lite bråttomt :b

2009-02-12 @ 08:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0