OH, vad jag är lycklig...

Asså fatta jag är typ lyckligaste personen i hela världen, nu är de helt klart..de visar sig att de tydligen lönar sig att vänta lite med att beställa grejor, nu gjorde jag typ världens klipp...Veronica Mars för 450spänn ist 500 på ginza plus att de va fraktfritt, sen så beställde jag även två böcker, dom sista i Stephanie Plum serien fast på engelska för dom finns inte på svenska än, och finns inte att köpa nånstans heller förutom på GINZA...ÄLSKAR GINZA!!! dessutom så köpte jag hsm3 och och och...hm..eh de va nog inge mer, men i natt komma jag sova ultragott för om tredar komma böckerna, om 14dar komma v.mars s3 och om 21dar komma hsm!!!


Nej, god j**la natt på er :D!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0