myssöndag...

mys och mys, de va inte riktigt en mysig dag idag, mer slapp och... ja, slapp.. har gått runt i pyjamas och morronfrilla fram till nu, JAG...helt otroligt, fann inte ens ork till att duscha förrän nu, inte mkt har hänt, har börjat väldigt smått med Falks blogg, men ingenting som riktigt syns än förutom en mysko header:P har letat åt en asiatisk restaurang i stockholm, norrmalm som jag tyckte va väldigt bra sist, så den ska vi nog på nu när vi ska dit:P annars hare inte hänt nå, jo bestämde att ja ska vänta med både dator och telefon köp i nåra år och kanske skaffa mig ett PS3, de e riktigt kul, men ja e inte så bra på de, men de gå ju försjutton att träna, så då måste jag ju ha ett:P i alla fall så hoppas jag på att jag hanna och erica kanske kan ta en fika ikväll, om erica orkar när hon kommer hem, men vi får se...

Igår kväll vart en riktigt mysig kväll, typ hemma kväll fast hos nån annan, vi vart samma gäng som i förrgår då vi såg på film, för ingen av oss hade nåt å göra men iaf, vi turades om att spela GTA men när hanna gick så vart vi less de så då pröva vi nåra demon, men ja hata verkliga Zombie/oljegubbe-spel så de va bara ett ja tyckte va kul, men då ha man ju EN så bra vän som sitter och trackar ner på en för att man använder för mkt skott när man ska skjuta en gubbe så då vart ja förbannad och tog livet av gubben som jag styrde, taskigt men jag vet ju att han bara kommer tillbaka på en gång om man startar om de så de va väl inte så hemskt, jaja, vi spelade kort också osså såg vi på svenske kocken(mupparna) på tuben:P

Tjarå, så länge iaf ♥

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Asiatiskt? Du och jag shoppa?? kanske...

2009-02-15 @ 20:31:07
Postat av: Camilla

Härlig blogg :D Spana gärna in min och Lisas dubbelblogg också om du vill! Hare skitnajs! :D

2009-02-15 @ 21:14:04
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Jimmie

svar. Jadu, malte tvingade mig, och det var skitblött över älven jag vart fan rädd där ett tag :D

2009-02-15 @ 22:45:34
URL: http://jimmiebystrom.blogg.se/
Postat av: Emma (svar på kommentar)

jag tycker att låtarna var mkt bättre nu i helgen än i första omgången, dom var inte mkt å hänga i julgran precis. markoolio var typ bäst!

2009-02-16 @ 17:31:56
URL: http://hejaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0