Melodifestivalen månar om djuren (Ugglan)

jaha, nu äntligen funkar det att logga in, i alla fall när de vart dax för Melodifestivalen så vart jag less på syningen frö idag så då for familjen till mats och eva o kollade på festivalen istället....

Jag kan ju inte direkt säga att de va nå bra låtar med, jag fattar inte varför alla dessa kända låtskrivare inte kan fokusera och skriva en asbra låt istället för att sattsa på att ha så stor chans att gå vidare genom att skriva tusentals bidrag, ja blir faan sur...hur många tror ni inte dom skriver om dom lyckas få med mellan 3 och 10st?? Jävligt irriterande, dom gör verkligen allt bara för att synas för om dom brydde sig om tävlingen och hur de går i Moskva för sverige hade dom satsat på att göra en bra låt:P

I alla fall så gick Emilia och Alcazar vidare till final, inte för att jag tyckte Alcazar va nå speciellt men emilias låt hade en härlig inledning men levde inte upp mot förvaäntningarna som introt byggde upp... i alla fall så gick Carolina af Ugglas och Scotts vidare till Andra chansen, dessutom så fick Af Ugglas ännu en chans i internationella juryn, hur nu faan de gick till för hon var verkligen inte de minsta bra, visst hon sjunger med känsla men de är det ända hon har att gå på, om de ens räknas som sång:/ personligen tycker jag Marie var värd en andra chans men nån mer tyckte jag inte så Scotts kunde väl ha kunnat få hänga med på Andra Chansen om jag fick bestämma, men alla verkar ju måna om djuren så,,,

Nej nu ska jag sova
God Natt xo♥

Kommentarer
Postat av: af ugglasis the shit

FATTA HUR BRA HON ÄR RALLE½

2009-02-08 @ 09:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0