Melodifestivalen deltävling 3 2009


hej på er, nu är jag hemma igen, ikväll såg vi först på melodifestivalen och sedan på Hot Chick, festivalen va väl så där, inge vidare precis som vanligt, fast EMD va väl ändå ganska bra, synd bara att ingen av dom är nå starka livesångare, men de gick an...filmen var också nåt sådär, vi kan säga att den va bra, fast jag hatar pinsamma filmer, när huvudpersonerna gör bort sig helt, men den va väl okey ändå, rätt rolig på sina ställen...

De va i alla fall, trevligt sällskap, tack för en trevlig kväll alla som va där:P

god natt på er! xOxO♥

Kommentarer
Postat av: sara

men det hade ju inte spelat något roll om jag så hade stått utomhus och stekt den där förbannade korven, det luktar skit i vilket fall. efter att ha levt ett halvår i den där matjävlalukten så skulle jag känna den om typ någon i grannhuset stekte :P Så tro mig, INGET hjälper. Jag hade fönstren öppna i typ tre timmar efteråt också så.. :P

2009-02-22 @ 12:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0