Måndags uppdt. 9/2

Uppdt från idag..ja ida vart de inte mkt gjort typ, leta recept till müsli, fippla lite med studion, lyckas fixa till en riktigt bra början till en låt, lyckas ännubättre med att radera den totalt(som bortblåst), fått reda på att böckerna komma vilken dag som helst och nu sist sitter jag och kollar på Chuck som är en av mina favorit serier och gör franska glosor snart så blire kanalbyte för då blire CSI för de e de enda alla i famlijen gillar, om jag fick välja skulle jag ha valt Lipstick Jungel men de e ju jag de... imorrn tar man sena bussen ner för vi skulle bara göra nå instuderingsfrågor på idrotten...jaja, vi hörs:P

God Natt xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0