Måndag 9e Februari -09

God morgon, God morgon...
Igår var ehlg och man fick sova ut, trots att man visste att skolan börja idag så va man ju uppe ganska länge ivlket medför att man nu idag ser ut som en jäkla zombie, ibland önskar man nästan att man vore tjej, då äre ju bara tt sminka bort tröttheten....men men, jag trivs ganska bra som jag är,
Idag läre bli en hel del pluggande för jag har typ 2timmars hål och alla kompiisar är på syslöjd eller så bor dom i stan och kommer inte på skolan förrän tio minuter innan, fyfasen va kasst det är att bo 8mil från skolan:/
I alla fall så hoppas jag på att datasalen är ledig så att jag kan sitta och kolla runt lite, nej nu måste jag göra mig i ordning och äta frukost annars missar jag bussen, och tyvär kan ni inte få se nån outfit för jag tror jag gglömde kameran i Hannas väska:D

Hejrå!  kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0