Man purses!!

Hej på er nu kommar de faktiskt ett nytt modetips :P
som många vet så har jag länge tyckt att de är fånigt och fult med man purses... u see, I'm a sucker...
Jag har nämligen ändrat åsikt, ju mer jag ser väskor lite överrallt så börjar jag tycka att de är snyggt, fast inte såna väskor som alla r'n'b sångare och rappare har, jag mena dom stora knallfärgade:P

i alla fall så va jag nu och sökte efter nån av Kanye's fula väskor som han hade på nån gala ifjol, som såg förjävlig ut, men istället hitta jag denna bild på hans soppåse, och ja, de är knäppt...men vet ni vad som är ännu sjukare, han använder luis vuittons superdyra designade soppåsar somkostar cirkus, 260 svenska enkronor!!! helt sjukt måste jag säga...

Här är tre stycken som jag kollat ut, fast de va en väska som jag hittade som va extremt snygg men ja glömde bort vart jag den fanns så den gick åt pipan, men topp tre för idag:P under tusenlappen:P

1.
 
Hittade denna väska på favoriten Topman för ca 1000spänn, tror jag, är inte säker på vad dollarn står i just nu, men 100USD:P vet inte heller vilket märke men den är gjord i svart läder, hur snygg som helst, men knappast nåt ja ha råd med:P

2.

Sen fanns denna väska i tyg, faktiskt nästan en kopia av en väska av DoG som hugh jackman hade på nån stadstur som nån paparazzi fota:/ den är från Edeis och finns att köpa på LaRedoute för 479kr plus frakt... de dumma med pvc(hörnen) är att de gå typ jämt sönder och de se så skabbigt ut efter ett tag

3.

Denna väska är också från topman, och jag måste säga det, topman är förhemskt dåliga med info om deras varor, men den här är gjord i mocka/plast, lite för glansig för mig och kostar ca350spänn(35USD)

Hej på er, kommer strax med menyn för lördag:P

Kommentarer
Postat av: sara

jag har sett en manbag på h&m som såg rätt snygg ut. :)

2009-02-26 @ 21:46:37
Postat av: Linn

Haha! designer soppåsar, det var nå nytt! :P Väska nr 3 var snyggast tycker jag :)

2009-02-28 @ 16:16:03
URL: http://litelinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0