Madagascar: Escape 2 Africa

hej igen...som jag tror många vet så älskar jag musik men nåt som många inte vet är att jag typ är beroende,
om det går en förlång period utan stärkande, glad och energigivande musik/låt så har jag bara lust att ge upp...
var ju som sagt nyss på madagascar 2 på bio och självklart som så ofta hittade jag just en sån låt i den filmen...
det är ju rätt dålig kvalitet på ljudet, men jag ville ha med filmsnutten också så då vart det detta klipp,
för de va de enda som fanns på engelska, annars vare bara ryska och italienska
...lyssna och njut


God natt på er!

Kommentarer
Postat av: bekka

låten <3

2009-02-02 @ 21:11:59
URL: http://bekkabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0