Konfunderad?!?

haha...kom precis hem från ica där jag köpte Tahiti te, de är ju så otrolig gott och vem var de som bjöd mig på de första gången?? jo självklart världens bästa norrlands Erica:P btw så sitter jag och syr just nu och upptäckte att mallen jag gjorde vart så jävla lyckad att jag kan använda den till en ny väst lika så, men jag har dessvärre inge tyg till de så de blir en hood och på vägen dit får jag se hur den ser ut som väst, måste på ikea och köpa mer:P

Ikväll skulle jag kunna ge vad som helst för lite umgänge, inte betala dock men ...alltså bara för att umgås inte göra nåt, de vart lite fel där...Hur vart de med den där pokerkvällen btw, viktor??jimmie? Erica? hanna? och alla andra som har nån makt:P

see ya

Kommentarer
Postat av: Jimmie

pokerkvällen tro jag vart badkväll för dom :P

2009-02-07 @ 23:42:14
URL: http://jimmiebystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0