Kåta'byn!

HEJ PÅ ER!
kom typ hem från bion för ett litet tag sen, de va inte direkt den bästa men helt okey,

btw så kom jag på att jag inte la upp nå bilder från den dan då linnea fyllde år, så här kommer några få, men bara nåra för de e folk på typ alla o ja vet nte om dom godkänner att va med här:P men hanna har inget val...haha

haha... här skulle jag och hanna fejka en slowmo halkning, men vi är ju som sagt inga proffs:D

ett ödelagt Kåta'byn..nästan viktor höll på å elda, men som sagt...har inte godkännande:P

asså de blir väldigt mycket jag...men jag försöker vänja mig vid att se mig själv på bild eftersom jag egentligen hatar det, men vad gör man inte:P

Här kom faktiskt en bild på mig och Hanna, annars verka jag ju egocentrisk men de är jag bara ibland...i alla fall så försökte vi låtsassitta i bilen fast utanför, men så kom Camilla och Simon(ägarna) och då vart de lite halvt pinsamt...haha

Hittade även bilder från Cyperngruppen nu på mailen som jag tror att jag fick för typ ett år sen men som sagt törs jag inte hä upp dom:/ men men... vi alla är jävligt snygga i alla fall:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0