Kanon måndag, börjar nästan gilla dom:P

Hej hej på dej min bror, lr er mena jag och jag tro inte jag är släkt med nån av er, men shit the same:P

först och främst... GRATTIS ERICA PÅ 17ÅRS DAN!!!!

I alla fall så vare en kanon dag idag, de började med att jag kom till stan tjugo i tio så då gick jag på Lilla och tog en latte och läste, helt ensam på hela stället, ja förutom han som alltid står där bakom disken och fyller jämt i maj(tydligen:D) hehe, vilket fall så när klockan vart tio och E Ks lr G Ks lr vare nu heter öppnade så hade jag precis läst ut kapitlet vilket bara de gjorde mig lite glad, sen så vart det till o köpa present åt erica och de gick kanoners, dessutom så hittade jag typ tre eller fyra skitsnygga tees där på rea, men även om dom va på rea så ha ja aspelut inge perningar så de vart surt, men de gladde mig ändå lite, eftersom jag kände att köpstoppe släppte trots att ja inte köpte dom, sen flöt skoldagen lungt förbi och när jag kom hem så skulle jag göraa ett grattis kort åt erica och de strula som fasen så jag kom inte till erica förrän klockan 19.10 istället för 18.30 men men, va gör man...där va Jenni, Hanna, Jimm och Lukas så de vart typ en snabbfika och sen for vi på kansliet för att planera jubileumsfestenvilket också gick bra, d komma mer om det sen,

Hej då & Go'natt


btw, sådan vart kortet till erica, de är jag i flytvästen i hummern och erica till vänster och hanna till höger, i vårt normalaste tillstånd:P

Kommentarer
Postat av: erica

alltså va fan rasmus ? :P

2009-02-24 @ 18:16:22
URL: http://emostrom.blogg.se/
Postat av: Emma (svar på kommentar)

Haha, men alltså,jag tror nästan att det är en oskriven lag;) mkt snygg bild btw;)

2009-02-24 @ 19:10:35
URL: http://hejaemma.blogg.se/
Postat av: Falkis

haha , vaa go bild! :D

2009-02-28 @ 16:04:41
URL: http://falku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0