Jag har märkt att jag är ganska vass på å klaga...

Faan va sur jag blir...nu har jag återigen glömt mobilen hemma, och jag va helt jävla otroligt säker på att ja hade den i fickan, de e de som är nackdelen med att ha den i fickan jämt, man känner inte av den, varken om den är där eller inte :C, fan,fan,fan

Nu sitter jag i alla fall på skolan och ska vänta till klockan 11 då jag ska äta lunch, sen börjar lektionerna typ klockan 12...de är tur att jag har lite skolarbete att göra i alla fall, men jag saknar musiken:P

Idag äre bara en halv dag och de är ju tur men från och med sportlovet så har jag heldagar på måndagar också, så jag tror jag börjar gråta för då är schemat verkligen fullspäckat...

Så här ser de ut nu↓


och så här kommer de bli:/


Usch fy o blä, nej hej me er!

Kommentarer
Postat av: Jimmie

du skulle valt fordon :)

2009-02-09 @ 14:55:57
URL: http://jimmiebystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0