Jag är så urless på alltihop... men jag ska nog rycka upp mig

Jaha, dansen igår var väl ingen direkt höjdare...fasen va lite folk de va...jag längtar till om 11månader och 3 dar för då få man gå in på pubben, då blire mkt roligare får man hoppas på i alla fall, man kände sig lite som femte hjulet (lr va man brukar säga) igår i alla fall, men festen hos Emil(nån klass kompis till kussens kompis) var rätt rolig och där hade dom heta element som man kunde värma fötterna på för de va ju typ -17 igår, osså höll man på å stå ute o vänta på skjuts typ en tredjedel av tiden:P

I alla fall så idag vakna man runt 11precis som alla lördagar och då åt man frukost med familjen och löste melodikrysset för de e så man gör i kvarnå på lördagar alltså vi löser de via datorn för de går ju kl.10 på radion...haha
Idag ska jag bara slappa, kanske plugga lite franska och skriva lite engelska men prio ett ida blir att få in arbetstidspapperet till margita för julhelgen så att man kan få lön(har typ glömt det två hundra gånger nu) och dessutom så ska jag köpa tyg(kanske) till en hood tröja, ska sy en liknande den som jag visade för ett litet tag sen:P vi får se hur de går

Ne tjarå, nu ska jag fortsätta med alltihop xo♥

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, vad glad jag är att jag inte for på nån dans igår... :P

2009-02-07 @ 15:26:44
URL: http://litelinn.devote.se
Postat av: Emma

Du glömde ju att berätta om dej supersnälla tjejen som fick agera ryggstöd när du värmde dina fötter på elementet!;)

2009-02-07 @ 17:45:41
URL: http://hejaemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

det känns skönt att höra att jag inte missade något i fredags iallafall ;) För det gjorde jag väl inte? Eller? Isåfall måste du berätta! Det är så trist att man missar allt skvaller :(



Jag har det asbra i stockholm också! Har haft en underbar helg, och det är inte vitt någonstans så långt ögat kan nå och satan vad härligt det känns :D hehe.



saknar dig!

2009-02-08 @ 15:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0