ja, jag är lyckli månda tisda onsda....

ja jag är lyckli, ja jag är lyckli, ja jag är lycklig månda tisda onsda torsda freda lörda...haha, söndagar är en pina för de är ju dan innan skolan börjar om, i alla fall så är jag rätt glad nu såhär i efter hand, när jag kollar tillbaks på dagen menar jag, mvg i matte, sedan så när jag kom hem väntade tredje säsongen av v.mars på mig på köksbordet fast den ska jag ju som sagt inte se förrän nån gång nästa vecka, sången gick okey ikväll, men de bästa på hela dan va att Greys Anatomy började ikväll, älskar den serien nästan lika mkt som GG och Mars men jag blir galen på little Grey och dom andra nybörjarna, lr va man ska kalla dom... ja ja, sen skönaste idag va ju självklart att de inte va nå skolarbete som behövde göras,

ne nu ska jag se klart på v.mars, go natt xoxo

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag vet vad som händer, jag vet vad som händer :p På grey´s alltså, fast på gg och vm med....

2009-02-19 @ 18:00:59
URL: http://visexochni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0