I'm back, and guess what???

I'm back and guess what, jag och syster satt och kollade på Beck och hon va sugen på allt, o då mena jag allt, en annan var ju faktiskt bara sugen på nåt:P tillslut efter att vi provat både glass och te så kom hon på att hon va sugen på scones, så då gjorde vi det...ilag, lr rättare sagt så hällde hon i mjölet och filen osså blsanda jag allt annat och knådade, men de va nog mitt fel för jag är lite bossig i köket(är så rädd att nåt ska bli misslyckat) i alla fall så glömde vi bort oss och gjorde för mycket så vi fick till 4 st sconeskakor ist. 2st så nu har vi ätit så vi håller på att spricka, men gott vare, nu ska jag snart gå och lägga mig tror jag för ja ha sett beckfilmen typ 3 ggr


PS. Förlåt, men de förra inläget la jag in för flera timmar sen, de va typ 19.00 men de funkade inte nå bra för hela datorn hakade upp sig :o


puss o kram o God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0