Det råder Akut garderobs behov...

Ikvaäll äre dans men ja har aspelut ing´kentink att klä på mig, i alla fall så kom jag hem för typ 40minuter sen från en allt annat än lyckad skrivning för att vinna en resa till the big apple för mig är de inte så mycket en chans på 13 utan snarare 12risker av 13 att förlora:P inte alls nöjd, och nu är jag i akut behov av en ny skjorta...just nu håller jag på att röja lite på rummen samtidigt som jag laddar upp med lite glada aprty/energierande låtar:P

Vi hörs imorrn eller möjligt senare ikväll, måste fortsätta röja:P


Kommentarer
Postat av: Jimmie

sv. okej :P vart bara jag och lukas för ingen av dom andra kunde heller :P lycka till btw :)

2009-02-06 @ 18:11:19
URL: http://jimmiebystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0