Worthless Wednesday!

Idag har det varit en totalt händelselös dag...haha

jag är expert på att fånga mina läsares uppmärksamhet eller hur:P
Idag vaknade jag tidigt, satte mig vid datorn och sen blev det mörkt ute, helt sjukt va länge jag satt och pluggade körkort utan att ens ´lära mig något, känns som om jag inte ens lärt mig vilken sida man ska köra på.
När pappa väl kom hem så bad han mig damsuga övervåningen vilket jag gjorde, och är man inte bra eller vad på att damsuga?? finns ju inte en damtuss kvar.

Sitter just nu och diskuterar på facebook vem vi ska kunna övertala till att ha fest på nyår för just nu verkar det som om det blir ica bänken och det skulle bli sjukt kallt så i så fall tror jag att jag stannar hemma:)
Igår var vi ut och firade Dennis som fyllde 18år, inte mycket till party men jag for ju hem innan dom kom tillbaka från Corner så de kan ju ha varit ett jäkla drag senare men på pizzerian var det i alla fall gott och mysigt, vi var typ 3st som inte tog en öl.

Nu är det snart middagsdags och återigen blir det pizza, tur att man inte ätit lunch på två dagar så att pizzan går åt och inte sätter sig på oönskade ställen, inte för att jag skulle bry mig om det men de är ju bra vilket fall som helst. Efter maten bär det iväg upp på kyrkberget för då är det körövning, ska jag vara ärlig så är det inte alls roligt när vi inte är så många, men det är ju bra övning för rösten så jag lär behöva det inför högskola.

Jaja, tack för mig och så kommer jag med bilder ifrån imorgon istället på fredag, men de lär ju bli ett inlägg imorrn också,

Hej på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0