the 40's are back in town

Go'morron,
Ja, det vart ytterligare en sen natt, trots att jag bara sitter hemma...haha
en kort summering av "helgen" allså jul helgen även om den inte är över en, lite svett lite tårar men i övrigt alldeles alldeles underbar :P
Vissa saker som inte bör nämnas på en blogg hände i helgen, och inte av sexuell natur dock men nog för att skaka om min värld något, ni som bör veta något får höra det så småningom, haha. Men i övrigt har det kanske inte varit fullt så händelserikt som jag hoppats så jag tar sikte på nyår istället, frågan är bara vad som händer då.

Som sagt händer väldigt lite här och jag skulle vilja fara ner på mellandagsrean men de ser inte ut som att det blir något, men, men vi får se, rätt som det är så vänder turen, har tyvärr inga bilder att dela med mig av men ni kan ju checka in min nya frisyr på bilden bredvid...haha, kanske i extremaste fallet men jag trivs jäkligt bra i min nya fyrtiotals look om jag ska vara ärlig.

Hej på er, kanske hörs sen ikväll då jag har förlorat i ngt spel :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

What!? Hoppas verkligen att jag hör till dom som bör veta! Haha

2009-12-27 @ 17:53:03
URL: http://litelinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0