I'm booked!

God eftermiddag kanske man måste säga nu då :)
men nu vart det körigt på mobilen...haha, sitter i ett litet dilemma, är inbjuden till två spelkvällar, en med bara tjejer där sara och jag är inbjudna och en där de troligast bara är killar men då är ju dillemmat de att jag inte vill dumpa varken hanna eller sara men de är ett bra tag sen man träffa kusin och alla...hm, det tåls att fundera på, men de lutar mot ahlberg :P
tyvärr sara så blir det nog ingen filmkväll i alla fall för erica hade planerat spelkväll redan innan, men du komma ha skitkul om du far dit så kanske vi syns nån gång ikväll ändå.

Igår så blv det en dubbel filmkväll för mig i alla fall, jag och hanna såg först, race to witch mountain och sedan the wedding date, båda var faktiskt riktigt bra filmer, fast de wedding date visste vi ju om redan :)
Nyttiga var vi också, bara nötter och ölkorv hela kvällen...haha inte ens en mun med dricka/läsk bara kolsyrat vatten.

Idag vette sjutton vad jag ska hitta på, verkar för kallt för att gå en promenad men jag är ganska sugen på att fika, och känns tungt att fika på bageriet idag igen :/

får göra ett nytt inlägg ikväll och reda ut hela dagen, haha,

vi syns!


Kommentarer
Postat av: sara

haha... jag fick inte åka någonstans :(((:(

nerå, efter nyår styr vi upp något :D

<3

2009-12-30 @ 18:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0