Gott Nytt År!!

HEJ PÅ ER!!!
Nyårsafton idag och jag är supertaggad!!
blir först middag hos farmor och farfar med famlijen sen så bär det av in på byn för fetaste festen!!
haha, nu ska ni få höra, jag ska sammanfatta hela mitt år i två ord tror jag...två punkter i alla fall.

1. En meningslös födelsedag... sjutton(what's up with that??)
2. En vändpunkt, mitt i sommaren tänk att en resa kan vända hela livet upp och ner.
3. Ett modigt ögonblick, startade jakten på mina drömmarsmål.
4. Ett nytt beroende, KÖPA!! noter, kläder, shit the same... de måste vi försöka lägga av med..haha.
5. Ett avslöjande, de hände så nyligt så jag vet inte ens vilka följder som jag väntar, men så farligt verkar det inte.

De är mina stora event detta år, de blev tydligen 5st.

Mina mål eller snarare löften detta år blir:
1. Magrutor innan badsäsongen... alla vill väl vara snygga, och hur svårt kan det vara??
2. Bli av med beroendet, i alla fall trappa ner ordentligt.
3. Ta itu ordentligt med sången så att jag kommer någon vart!
4. börja sökandet efter kärleken, kanske låter fånigt, men va fasen, kan ju inte direkt vara eremit hela livet och fasen vad mycket man missat bara hittills:P

Sug på den ni, Vi ses nästa år!!!

(alltså imorrn)


Kommentarer
Postat av: Emma

avslöjande?!

2010-01-01 @ 19:26:48
URL: http://hejaemma.blogg.se/
Postat av: fanny

jag säger samma som emma, avslöjandet?! du ha inte avslöjat något för mig! :( SAKNAR RASMUS! har fixa en 18års present föresten :D

2010-01-01 @ 19:52:19
URL: http://fannyannamaria.blogg.se/
Postat av: Amanda :D

haha, låter bra det ((:

2010-02-03 @ 14:20:20
URL: http://onelastlook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0