Äventyr över älven XP

Hej, idag har det varit en härlig och varm dag, trots att det regnat och inte varit soligt på hela dan:P men det håller väl i sig sen igår då de va underbart väder, i alla fall så igår var vi iväg ner och hälsade på farfar på lasarettet, han var ganska pigg med tanke på vad han varit med om och senså for vi på Myre Gården och åt, de va gott, men inte ens i närheten av i fjol, vart besviken bara för det, sen på vägen hem(jag körde) så for vi ut på ett litet äventyr, eller rättare sagt, en smal, riktigt smal hängbro, kolla in bilderna, de va jag som körde över bilen, de var något läskigt, men kul så in i helvetet :P








Idag så har jag klippt gräs bakat och lagat mat, och nu kollar jag på Gone in sixty seconds inte en helt urusel film faktiskt

jaja, hej på er och godnatt:P

Kommentarer
Postat av: fanny

DEN FILMEN ÄR BÄST!

2009-08-10 @ 22:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0