Utbyggnad till växthuset:P

Hej igen förlåt att jag varit dålig med att uppa, men hela mitt liv har stått stilla nu i en vecka så jag har inte haft något att skriva om och jag märkte inte ens att det var en vecka sedan jag skrev här sist men nu hade jag lite goda nyheter som jag kände att jag måste få ner på papper för att kunna släppa det. Det är nämligen så att jag har äntligen gjort sista faktura utskicket för mitt lilla reklamblad och upptäckte till min stora lycka att jag inte alls gick så dåligt i år som det kändes utan tvärtom, nästan bra... tack vare att jag är själv och kör alltihop i år så blev det en väldans bra lön och jag är överlycklig :P

Sen bara för att få in lite bilder så tänkte jag lägga upp lite bilder på Mammas Butik / Servering vid hennes växthus som jag ska rita så att vi hinner bygga det till kommande vår. Det har öppningsbara väggar så att serveringsytan ska kunna bli mkt större vid behov och för att få in så mycket sol och frisk luft som möljigt när det är vackert väder. detta är i och för sig en väldigt enkel ritning, men i princip är detta slutresultatet av våra diskutioner:P


xOxO// Rasmus J

Kommentarer
Postat av: Markus

Sv: nepp, det är Pelle (hon som skulle bloggat också egentligen... men va lite för lat för det haha) som gjort den

2009-08-21 @ 17:37:11
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0