Torsdag 27/8

hej på er, har nå krångel med bluetoothen så jag kan inte föra över några bilder men idag har jag gått tredje dagen i skolan för i år och det går väl, varken bra eller dåligt det bara går. Schemat som var väldigt luftigt förut är numera späckat och jag har som längst 30minuters paus mitt i dagen och en dag slutar jag 14.20 men annars är det späckat. Idag när jag kom  hem så hjälpte jag i alla fall pappa med att gräva ner en kabel ut till växthuset, det var.... ja, geggigt för de har regnat idag så de vart riktigt geggit men jag körde i alla fall traktorn, bonnpojken nummer 1! så pappa fick stå i leran med plogen...haha! :P sen så har det väl inte hänt speciellt mkt mer än att jag håller på att bli ett harry potter freak, har alltid gillat filmerna för att dom är så väl gjorda och jag är ju en sucker på filmmusik men böckerna, i alla fall första boken är ju helt j*vla underbar!! ska läsa vidare nu, btw, ett tips, om ni läser en bok som har bra filmmusik lyssna på den medan ni läser höjer upplevelsen otroligt mycket.

De va väl allt,  på lördag blir det middag här med creme de la creme of Norrland alltså de bästa

see u my darling!!

//Rasmus

Kommentarer
Postat av: sara

men skulle vi inte äta hemma hos dig först och sedan så hade linnea fest :S herregud, jag fattar ingenting av vad du och erica säger till mig för ni säger helt olika saker :P haha. Men jag ringer erica ikväll när jag kommit hem så jag får lite klarspråk! <3

2009-08-28 @ 07:42:44
Postat av: Erica

jo vi ska äta hos dig rasmus sedan in på byn och festa! :D

2009-08-28 @ 14:08:34
URL: http://emostrom.blogg.se/
Postat av: sara

hihi jaa! visst är den fin :D jagälskaren!!!!

och du måstemåstemåste komma upp någon gång <3

2009-09-02 @ 07:30:36
Postat av: falku

Harry potter är fanemej en jävla stjärna! :D

2009-09-02 @ 10:49:20
Postat av: Emma

haha, han är 14, så det var nära:P

dom bytte ut 2 grabbar med körkort mot putte å markus som inte ens får köra moppe;)

2009-09-02 @ 17:22:38
URL: http://hejaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0