HP (och inte som i datorer)


Photo date: 9 July 2009 Photo by Dimitrios Kambouris - © WireImage.com - Image courtesy WireImage.com


Hej igen bloggar nu efter att ha insett till min förskräckelse att jag är totalt ute och cyklar när det gäller att uppdatera mig själv om vad som händer runt omkring. t.ex. förra veckan när jag var in på OK en sväng så såg jag att dom sålde Harry Potter Filmerna med Aftonbladet och jag vart såklart skitglad för jag fullkomligt älskar alla dom filmerna så då tänkte jag köpa dom men så missade jag ju att köpa den som såldes förra veckan men tänkte att en kan man väl köpa för fullpris i nån videobutik senare men dom andra ska jag ha så då gick jag in på Aftonbladets hemsida och till min stora förskräckelse så har dom sålt dom med tidningen sedan 23 Juli eller något sånt så jag har missat alla utom den sista som säljs nu den här veckan. Något ledsen jag känner mig nu, men, men de ordnar sig väl på något sett, btw kommande vecka kommer nya HP filmen hit till biografen i Junsele, ja, jag vet att det är rätt sent men den kom i alla fall så nu taggar jag för det... Haha, det låter lite patetiskt nästan.

btw, she's way out of their league!

Tjenix på er:P

//Rasmus

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aj då, otur du... :P

2009-08-25 @ 19:13:49
Postat av: Linn

Men åh, de var ja som kommenterade... tänk att blogg.se alltid ska krångla!

2009-08-25 @ 19:15:10
URL: http://litelinn.devote.se
Postat av: sara

ja men vadfan, har inte erica pratat med dig än? Jag skickade till henne igår :P haha.



<3 pus kompis

2009-08-27 @ 10:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0