avundsjuka, elakhet och hat

Hello,
Idag när jag vaknade och tittade på väckarklockan så fick jag mig en smärre chock, det är nämligen så att jag satt uppe och såg på en film inatt som slutade 1.40 inte så speciellt sent egentligen men när de har blivit så flera nätter i rad så är det inte så konstigt att klockan var 13.30 när jag vaknade :/

Men nu är jag vaken och i kväll lär det också bli något sent, ska nämligen till stan ikväll och ha en filmkväll med alla klasskompisar, dom flesta har jag inte träffat sedan lovet började och ärligt talat så saknar jag dem :P

det är typ allt som hänt sen sist jag skrev förutom att pappa(som inte kunde hitta info om Iphone på SonyEricssons hemsida) just fått en Iphone från sitt jobb, alltså han skulle få en SonyEricsson G900 men den var tydligen slut så då frågade dom om han ville ha en Iphone istället... EN IPHONE ISTÄLLET!! usch, jag är så avundsjuk så att jag kan dö, trots att jag själv tycker att Iphone är ganska överskattad men jag vill också ha en ny värsting telefon:P

Hej då, vi hörs:P

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja, en sen natt slapp du ju iaf... ;O

2009-08-23 @ 14:16:46
URL: http://litelinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0