LÅNGFREDAG=DANCE... hell YEAH!!

HELLOU!!

idag hare varit en toppen dag, soligt glassigt och sjaskit (i och för sig) men vaddå, allt kan ju inte vara perfekt:P
dagen började med att man klev upp typ halv 9 och klädde på sig, for till bölen där farsan skulle vara med i fisketävlingen som pågick 10-13.
När jag hade varit där typ en timme kom de äntligen nå intressant folk, nämligen Elias och Markus så vi gick runt runt på isen och pratade med folk, de va väl inte så där jätte pepp, men efter fisketävlingen som gick bätte än nånsin förut fast dock inte för farsgubben så for vi och hälsade på Eva och Mats. btw så vare iallafall en kvarnåbo som vann och io slutändan äre ju det som ränkas:P
Hemma hos Eva och Matta satt vi ute i solen och grillade korv, som va så jävla het vilket innebar att den typ friterades inuti vilket i sin tur gjorde att den va skåll het så när jag bet i min första korv helt ovetandes om hur het den va så brände jag mig självklart precis vid tandroten, där jag fick värsta brännblåsan som gjorde nå så in i helv***s ont... men men den försvann tillslut, sen så for vi hem(jag körde hela dan) och väl hemma satte jag mig i solen med en skål full med polkaglass(GBs) och solbrills, de va riktigt jäkla sjukt härligt...hoppas verkligen att hela lovet fortsätter så här:P

SOLEN!!!

och jag i mina gamla solbrills:P


nu väntar jag på att få höra nåt om att nån ska ha fest så att man kan fara in på byn och ha kul även innan dansen, för nåt så in i bombens va mkt folk och ungdomar de är hemma nu i påsk...längtar,längtar,längtar och dessutom är man ju så otroligt pepp nu:P

Vi ses ikväll alla hopa, hoppas jag, hej:P

ps. glad påsk på er:D de äju först nu man ska säga de egentligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0