vart inge vidare pigg nu va, behöver mat :P

Hej,

känner mig ganska bedrövad idag, pratade med Nenne om idol och hon tyckte att jag borde prova, i alla fall för kritikens skull... så jag bestämde mig för att jag ska göra det, så för att ha stenkoll på vad som väntar så gick jag in och kollade på idolsiten, men då börja de genast värka i magen. Dels så vill jag inte fara dit själv utan hade tänkt fråga Sara om hon ville följa som moraliskt stöd och då såg jag att man fick ha en anhörig med sig så de va ju inga problem, men sen så läste jag vidare och såg att väldigt många har köat i upp till 8timmar och de känns ju inte så där pepp och osäker vart jag på vilken tid man bör va där eftersom en del skrivit att de varit jättelång kö redan från klockan 6.30 när det börjar 10, och desstutom är de inte säkert att man ens får sjunga, de beror på hur långt bak i kön man hamnar och om man får sjunga så måste man delta i små grupper inför en förjury och efter det så blir en person ur gruppen uttagen, vare sej dom är bra lr inte :/ sen får man komma till rätta juryn efter typ några dagar och då är ju jag tillbaka i junsele, så de vart inge trevligt längre, nu har jag beslutsångest och har ont i magen.. nej usch

Anyhow så hoppas jag på å få umgås med kompisarna ikväll och se på film eller nåt, men nu helt plötsligt verkar det som om hanna inte ska med så jag vet inte vad som händer, men vi får väl se..

Jaja, slutklagat för denna gång, Hej då!

Kommentarer
Postat av: sara

men hörru, du kan ju lita på att jag ställer upp!

vad fan, om vi måste så kan vi se till att vara där innan fem på morgon :)

2009-04-03 @ 18:33:53
Postat av: Anonym

haha, din kommentar..XD

JAG kan följa som stöd med, för då kan jag ju skryta med att jag varit på idol, utan att skämma ut mej inför hela sverige:) ^^

2009-04-03 @ 19:01:56
Postat av: falkis

tänk inte så mycket grabben! go for it!

2009-04-04 @ 02:14:51
URL: http://falku.blogg.se/
Postat av: Linn

usch vad invecklat det lät! :S men strunt i de, ä med ändå! :)

2009-04-04 @ 15:42:11
URL: http://litelinn.devote.se
Postat av: erica

du klarar det! kom igen :) hade ja kunnat hade jag stått i 20 timmar med dig i den där djävla kön! du SKA sjunga för jusyn Rasmus!

2009-04-04 @ 15:53:19
URL: http://emostrom.blogg.se/
Postat av: Emma

mjo, det blev rätt så mkt..:P

men du, du MÅSTE ju söka, vad jag som kommenterade den som tydligen inte fick nåt namn.. XD

2009-04-05 @ 14:55:40
URL: http://hejaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0