Hej sköna sol!!

Hej på er,
usch vad hemskt det känns att ge upp bloggen så här, men jag har inte haft minsta lilla inspiration, men idag känns det som om jag måste tvinga fram ett... Idag har det i alla varit ett helt snuskit underbart väder och jag har hunnit bränna mig, även om man inte bör göra de så är det ett jäkla gott sommartäcken, att den är på väg alltså:P

Har även bestämt vilken låt de blir på idol och de blir "Just the two of us" även om de kanske inte va den bästa låten, men den passade mig bäst btw, ska ringa dig nu sara, ...höll på å glömma de igen,

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Linn

Bra val ;):)

2009-04-25 @ 21:42:20
URL: http://litelinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0