the age of the boring days.

Hej, de är jag igen.. det har fortfarande inte hänt mkt.
lr, ja jo, jag träffade ju typ världens bästa Sara idag, på bussen, snacka om överraskad..haha
fast jag kände mig dock inge direkt vänlig, förlät sara, men jag var ngt trött så huvet gick lite trögt, men jag lovar att nästan gång vi pratar så ska jag försöka att delta i samtalet, men jag lyssnade i alla fall :/
okey, de va i princip allt, förutom att jag upptäckte en ny favvo artist idag me hjälp av spotify, John ME och absolut bästa låten är Love is my drug... sååååo bra!

jaja, nu ska jag sätta mig med matte, godnatt på er alla ♥

Kommentarer
Postat av: sara

haha, men vännen! Det behöver du ju inte ursäkta dig för. Jag var ju minst lika trött, jag bara babblade på typ för att inte somna :P

2009-04-07 @ 13:09:14
Postat av: Emma

love is my drug, den är SÅ bra!:D

2009-04-07 @ 18:41:31
URL: http://hejaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0