Spotify Invites

Hej på er, I'm back
Denna vecka har varit precis som alla andra tråkig helt enkelt men snart äre lov igen och då blire annat. idag ska jag i alla fall i väg på sången alldeles strax men först så lovade jag Linn att jag skulle tipsa om en site där man kan få invites jätte enkelt, de är en norsk sida så de kan vara lite svårt att förstå men det finns ett litet skrivfält ungefär mitt på sidan om du scrollar ner bara en liten bit och där ska du fylla i ordet: Ja och sen trycka enter, då kopplas du vidare automatiskt:P
http://spotify.mikromann.net/ 
ps. de funkar bara en enda gång per ip adress så det är inte smart att avbryta när man väl börjat:P

btw, kollade lite grann på bussbiljetter och de blir ca 440kronor tur och retur till umeå, första helgen i maj och boende trot/hoppas jag redan är kirrat så de blir kanske Idol ändå, men vi får se... först och främst tänkte jag prova brillorna som kom nu med fadern så de komma kanske en bild senare, vi hörs!!

Hej då:P

Kommentarer
Postat av: sara

boende är definitivt kirrat om du vill slagga hos mig! :)



och du, biljetterna mellan umeå och sollefteå går på 220 kr tur och retur. (tänk på att du åker barn/ungdom, alltså halva priset!)

2009-04-01 @ 20:56:40
Postat av: falkis

du far till umeå! jag vill se dig i tv, mehehe! men i sommar så jävlar får ja höra dig sjunga live! :)

2009-04-01 @ 21:38:07
URL: http://falku.blogg.se/
Postat av: Linn

klart de blir umeå! :) Förresten, kan du inte ta brillorna på skolan imorn så man får se? ;)

2009-04-02 @ 09:20:24
URL: http://litelinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0