Junsele IFs Jubileum..

Hej igen, och tack för alla uppmuntringar, men de känns fortfarande lika jobbigt som kul att ställa upp i idol, vad ni än säger...
men vilket fall så gjorde jag sluttouchen på Affischen inför Junsele IFs Jubileum för barn/ungdomar...
Så här vart den,


och de va typ allt jag gjort idag... ska på bio sen på "Benjamin Buttons Otroliga Liv" tror den komma va asbra, har dessutom läst nyss på blogg.se att dom nu fastställt datum för premiären av SATC2 haha, ngt glad man vart:P

och har fortfarande inte gjort fysiken, men de ska hända nu i veckan, de har jag lovat mig själv, imorrn på hålet blire til o göra engelska och sen kanske lite svenska, men vi får höras igen nån dag då de hänt nåt:P

Hej :)

Kommentarer
Postat av: fanny

hej rallepalle

tänkte planera en middag på fredag innan dansen för jossi eftersom hon fyller år på lovet och då är inte erica hemma.. men nu hörde jag att erica skulle på middag men.. hur ska vi då kunna göra en middag som vi ha tumma på att vi ska göra varje lov? :(

2009-04-06 @ 13:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0