fredag 17 april, GRATTIS JOSSI!!!!

hej, jag har ju som ni säkert märkt inte varit på ngt blogg humör idag, men men, nu kommar det en kortis till medan jag väntar på jossi (& Fanny??) sen ska vi till stan o fira jossi, GRATTIS!!!
helt sjukt kul hopas jag på, fast jag kan ju inte säga att jag är direkt pepp, men de ska vi nog lyckas vända på, i alla fall så är ju lovat slut typ nu, och de är ju inte alls kul men som sagt, två veckor kvar till långhelg och idol? :/ jag har i alla fall vare i sundvsall o shoppat men tror ni jag hitta nå nytt till min garderob då, nja.. bara sommarkläder så idag tog de en jäkla tid att hitta nå nytt som jag inte haft tusen gånger förut,

hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0